Friday, May 15, 2009

I did it...

Terlebih dahulu ingin saya memanjatkan rasa syukur pada Allah S.W.T di atas limpah kurniaNya..sesungguhnya apa yang berlaku adalah di atas kekuasaanNya jua..

Hmmm..mesti tertanya2 kan..apa yg berlaku..seperti yg saya maklumkan dlm entry saya sebelum ni..saya ternanti2kan 2 perkara..1-rawatan untuk ayah, 2-keputusan exam..

yes! I did it..I'm now certified tester (foundation level)..it's unbelievable..after took the exam that day..i'm really frustrated with the question..very tough for me..it's killing me..but not anymore..this is it! i'm speechless!

Aku benar2 bersyukur kerana dapat berkongsi kejayaan ini bersama mak, ayah dan hubby..Yg paling menyentuh ati..aku dpt menggembirakan ayah yg sedang sakit serta mak yang tak putus2 mendoakan agar aku berjaya..ayah dan mak menitiskan air mata gembira kerana bersyukur dgn kejayaan aku..sudah lama aku tdk melihat air mata gembira dari mak dan ayah..dan kejayaan ini adalah untukmu ayah.. mak..hubby..

Selamat hari ibu...buat mak tersayang..

Semoga tabah menghadapi cabaran ini..buat ayah tersayang

Terima kasih pada sokongan yg diberi..buat suami tersayang..

"Alhamdulillah.."

No comments: