Wednesday, October 28, 2009

Open House Sana Sini

Hmmm...bila dh aidilfitri tu..tradisi umah terbuka @ open house mmg x dpt dielakkan..tp thn ni mmg aku x buat sbb mmg keadaan ekonomi x mengizinkan..x pe la..mmg x de rezeki kami utk buat open house..

pd minggu yg pertama..open house adalah di umah En.Rahim di Cheras..kwn asben..ok gak la..menu yg disediakan mmg menarik..dlm pd aku dok perati org tu..tetiba ada minah ni msk..apsal aku rase cam kenal je minah ni..mcm prnh ku lihat tp di mana ya? flashback punya flashback..rupa2 nya dia adalah bekas pelajar SMTA..batch aku lak tu..tp bkn classmate aku la..aku pun sembang camtu2 je la..sbb dia mmg x ingat kat aku ni..yelah..aku kat sekolah dulu x glamour sgt pun..

pd minggu ke-2, open house di umah Pn.Anne di Kinrara..kwn asben gak..bekas pelajar Sek.Men Buyung Adil batch 96..menu pun mmg mengancam.. tp tulah..aku ni mmg x pandai nak bersembang dgn org yg x kenal ni.. dari umah Pn.Anne kami ke Shah Alam..sbb nak beraya umah kakak aku..

No comments: